Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji (do pobrania)
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/fakturą zakupu
3. Wysyłka
Produkt należy wysłać na adres:
Hafciarstwo - sklep
Górnośląska 13, 62-800 Kalisz
W przypadku uznanej reklamacji całość kosztów (wartość zamówienia + koszt za zwrot przesyłki) zwracana jest na konto klienta.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Zwrot/wymiana towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt lub wymienić towar na inny wypełnij potrzebne oświadczenie (do pobrania) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Hafciarstwo - sklep
Górnośląska 13, 62-800 Kalisz
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Informujemy, że zgodnie z obowiązującym prawem to klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu/wymiany produktu.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
W przypadku wymiany odsyłamy wymieniony towar na nasz koszt. Nie zwracamy kosztów za odesłanie zamówienia do nas.
W przypadku zwrotu (odstąpienia od umowy) zwracamy kwotę w wysokości wartości zamówienia. Nie zwracamy kosztów za odesłanie zamówienia do nas.