Zwrot/wymiana/reklamacja - instrukcja

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji (do pobrania)

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/fakturą zakupu

3. Wysyłka
 Produkt należy wysłać na adres:

Hafciarstwo - sklep

Górnośląska 13, 62-800 Kalisz

 W przypadku uznanej reklamacji całość kosztów (wartość zamówienia + koszt za zwrot przesyłki) zwracana jest na konto klienta.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

 

Zwrot/wymiana towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt lub wymienić towar na inny wypełnij potrzebne oświadczenie (do pobrania) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Hafciarstwo - sklep

Górnośląska 13, 62-800 Kalisz

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującym prawem to klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu/wymiany produktu.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

W przypadku wymiany odsyłamy wymieniony towar na nasz koszt. Nie zwracamy kosztów za odesłanie zamówienia do nas.

W przypadku zwrotu (odstąpienia od umowy) zwracamy kwotę w wysokości wartości zamówienia. Nie zwracamy kosztów za odesłanie zamówienia do nas.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl